HTML

Sajólád - Bőcs

Október 1-től November 12-től Sajóládon tengetem az életem... A fiókhivatal megbízásából nyújtok segítséget az otthani gyülekezetben.
Címem: 3574 Bőcs, Erkel Ferenc u. 21., gyertek!

Friss topikok

Linkblog

2010.07.10. 13:02 tomchy

Dógok avagy árvíz után újra nyakig vagyok...

Kirúgtak, de igazából nem, állást keresek, de valójában nem. Olyan bizonytalan vagyok, vagy nem?

Na mindegy, majd kiderül, mert ugye úgy még sosem volt, hogy sehogyse lett volna. De tény, hogy az idei nyárnak lőttek :-(

Remélem a kátyúkárt azért kifizetik.

 

 

 

!Ugyanitt olcsó homokzsákok (homokkal vagy anélkül) eladók!

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sajolad.blog.hu/api/trackback/id/tr32142744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisjány 2010.07.12. 00:17:00

"(Ha egyeltalán olvassa valaki...): " én olvasom :) csak akkor kérek homokzsákokat, ha te kérsz gofrit ;) bár...ma raktam a táskámba egy zsákot....lehet azért volt olyan nehéz? bocsi! :)

ZBakos82 2010.07.12. 11:35:48

mennyi kilája a homoknak?
kedvező áron átvennék párat mert homokos partot építek a duna csendesebb részén, persze a szállítást és a homok szétpakolását nem vállalom.
És miért nem lehet szavazni?
"ex gfx mindenes-semmis"

Mynameiserik 2010.07.13. 18:24:43

Be kéne vakónom a háccsó falat -tudod, ahun a mortrod át ecce- de sehun nem kapók homokot. Nállatok télleg van bőven? Óccón?
Ha jó láttam a képeken, a mennyezet erősen repedezett...

Szóval mi ez a nagy bizonytalanság a munkahelyeddel?

Mynameiserik 2010.08.08. 17:36:36

Amúgy élsz még, vagy te lettél a Hernádi Hajós?

Kisjány 2010.11.11. 22:14:40

Mi van veled? Olyan rég hallottam felőled. Biztos nagyon elfoglalt vagy...

:)
süti beállítások módosítása