HTML

Sajólád - Bőcs

Október 1-től November 12-től Sajóládon tengetem az életem... A fiókhivatal megbízásából nyújtok segítséget az otthani gyülekezetben.
Címem: 3574 Bőcs, Erkel Ferenc u. 21., gyertek!

Friss topikok

Linkblog

2009.11.16. 21:30 tomchy

Kihasználtam az időt

A költözés előtti szabaságomat azért jól kihasználtam. No meg azt is, hogy igényelhettem majdnem ingyen repjegyet EU 24 országába. Athént választottam. Jó volt az itthoni novemberből a kora őszi Görögországba repülni: napsütés, tenger, 22 fok :-)

Szeptemberben megkerestem a legolcsóbb szállodát (mivel 1 ágyast kerestem, nem is volt olyan egyszerű), lefoglaltam a repjegyet, szállást is, majd vártam. November 6-án kibuszoztam a reptérre kis hátizsákommal és volt helyem a repülőn! Jó volt, szép volt, de ennyi elég is volt. Athén történelmi emlékei szépek, de a város túlzsúfolt, koszos, paneles, nem szép. Szép tengerpartra sem jutottam el a 2 nap alatt. De maga a repülőút megérte!

Sajnáltam, hogy egyedül vagyok, de más szempontból meg jó volt. 25km-es gyaloglás nem biztos, hogy mindenkinek tetszene, emellett a magam ura voltam. A szállodában bereggeliztem, majd elindultam az Akropolisz felé, ami fél óra séta. Délután 5-ig sétálgattam, felmásztam az Areopáguszra, le-le ültem, csodáltam a kilátást, élveztem a meleget, ettem a görög kecskecsöcs szőlőt :-D

Íme a képgaléria (2004-es Olimpia helyszíne, majd az Akropolisz és sok-sok műemlék, no meg a athéni maraton):

work.gfx.hu/tomchy/athen2009/index.html

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sajolad.blog.hu/api/trackback/id/tr11530422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása