HTML

Sajólád - Bőcs

Október 1-től November 12-től Sajóládon tengetem az életem... A fiókhivatal megbízásából nyújtok segítséget az otthani gyülekezetben.
Címem: 3574 Bőcs, Erkel Ferenc u. 21., gyertek!

Friss topikok

Linkblog

2010.06.02. 21:44 tomchy

Gyünavííííz 2.0

Szereplők:

eső, víz, Hernád (i és Judit nélkül), töltés, zsákok, homok, lakók, gumicsimmák, békák, szúnyogok...

Állítólag a mostani esőzés miatt elindult ár 1 méterrel magasabb lesz, mint a 2 héttel ezelőtti. Akkor még fél méter volt a gát tetejéig. Khmm...

Vettem is gumicsimmát 1990 Ft-ért a mádárás teszkóban, meg 2 heti hideg élelemmel töltve a fagyó. Ki tudja. De Bogdány Csabi testvér már szólt, hogyaszongya:

"Drága tesvírem, gyünnek a hírek, hogy a víz is gyün. Úgy hallottam több lesz mint ami eddig vót. Úgyhogy a kis piroskát, meg a kék csodát vidd egy picit magasabbra, mongyuk ne a tetőre, hanem valami biztosabbra. üdvözletem küldöm túl az óperenciáról..."

Szóval már tervezem a költözést, meg a motor jetski-vé alakítását is letöltöttem az internyetrű...

Egy kép a felhőkről, ha nem esne ez a sok víz, még szépnek is találnám :-)

No meg egy a miskolci védekezésről, már zsákolnak a 3-as főútnál...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sajolad.blog.hu/api/trackback/id/tr152052043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisjány 2010.06.02. 22:01:50

Nincs kép a gumicsimmás jányokról?! ;)

ÁbiBack 2010.06.03. 21:10:58

Gumi csizma helyett pipát vegyél!
süti beállítások módosítása