HTML

Sajólád - Bőcs

Október 1-től November 12-től Sajóládon tengetem az életem... A fiókhivatal megbízásából nyújtok segítséget az otthani gyülekezetben.
Címem: 3574 Bőcs, Erkel Ferenc u. 21., gyertek!

Friss topikok

Linkblog

2010.04.26. 21:09 tomchy

Puff Daddy-től kérném az "Elestem a motorommal" című számot!

Kitalálhatjátok miért :-)

 Ezért:

Motoros kaland

Azóta már motorka rendben van, én is javulok itt az intenzíven, nővérkék kedvesek

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sajolad.blog.hu/api/trackback/id/tr212011291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisjány 2010.05.17. 22:21:29

Tottyka lepottyant a motorról és nem benézett egy kanyart! ;)

kistünci 2010.05.21. 08:20:34

Én azt hittem azért került fel a klip, mert a külső felvételei Sajólád és környékén készültek, az árvíz előtt. In Memoriam zöld területek és országút. :-( De akkor ezek szerint nem azért..... Régen is ez volt a motorod, vagy ez a régi, csak ilyen csúnya lett? :-)

tomchy 2010.05.21. 08:51:35

@kistünci: Csak tudnám, hogy kijaza kistünci :-)
Ennyire nem volt viseltes a motor, de azért mossecsúnya, jóvan!!!???
süti beállítások módosítása