HTML

Sajólád - Bőcs

Október 1-től November 12-től Sajóládon tengetem az életem... A fiókhivatal megbízásából nyújtok segítséget az otthani gyülekezetben.
Címem: 3574 Bőcs, Erkel Ferenc u. 21., gyertek!

Friss topikok

Linkblog

2009.11.28. 23:19 tomchy

Nagytakarítás 1.0

Az itteni testvérektől kaptam egy jó kis Karancs tűzhelyet, melyet ők is kaptak valakitől. Nagyjából letakarították, de nekem úgy tűnt, nem az igazi. Kicsit ragadt, kicsit nehezen égett, gondoltam rendberakom. Csakhogy a fekete festék a gázégő körül nem festék és a rácson lévő rücskök sem a hegesztés nyomai, hanem simán rá volt égetve pár éve a cucc... Fincsi. Késsel kapargálva a rácsot, szó szerint lehetett szelni róla a dzsuvát :-)

Figyelem, a képek a nyugalom megzavarására alkalmasak...

Íme néhány kép - áztatás:

Előmosás (igen, az a sok "szemét" a vízben a rácsról jött le:

Na de utána nekiesetem Coop Hideg zsíroldóval (ez itt a reklám helye, százalékot kérek), csak úgy csurgott a sok zsíííros szmötyi: 

De valójában a képek nem adják vissza a helyzet súlyosságát :-) Ezt átélni kell :-D Áldom a kezét annak, aki így "gondját viselte" a tűzhelynek...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sajolad.blog.hu/api/trackback/id/tr101559821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása