HTML

Sajólád - Bőcs

Október 1-től November 12-től Sajóládon tengetem az életem... A fiókhivatal megbízásából nyújtok segítséget az otthani gyülekezetben.
Címem: 3574 Bőcs, Erkel Ferenc u. 21., gyertek!

Friss topikok

Linkblog

2009.11.16. 21:23 tomchy

Na végre!!!

Ez a cím több szempontból is helytálló.

  1. Bekötötték a netet
  2. Leköltöztem
  3. Kis időm is jut a blogra

Ünnepélyesen jelentem, 2009.11. 10. napján a Caracom Kft. jóvoltából internethez jutottam. 3/4-ed óra alatt bekötötték a srácok, működött is egyből, minden gond nélkül. Péntek estig a sebessége elérte a 14Mbit-et. Utána sajnos aktiválták a 2Mbit-es sebességet...

Azon a keddi napon szerető szüleim segítségével le is hurcolkodtunk. A ruháimon és személyes dolgaimon kívül minden lejött. Anyu volt a "konyhafelelős", telepakolta mindennel, nem csak ami a konyhához, hanem ami a háztartáshoz kell. Apu meg a kerti és egyéb műszaki dolgokban nyújtott nagy segítséget (kapuhegesztés, konnektor, stb).

Ezúton is köszönöm nekik a sok segítséget!

Motor ezen a napon itt maradt. Betakargattam :-) és odaláncoltam a gázcsőhöz, nehogy a csúnya bácsik elvigyék. Esetleg csővel együtt...

Én csütörtökön költöztem, mert szerdán még irodai dolgom volt, csütörtökön meg még kipufogót javítottunk :-) Így este 9 körül értem le, a fontos dolgokat kipakoltam, takaírottam, rendezkedtem, 2-re ágyban is voltam :-)

A lényeg, azóta itt vagyok. A gyülekzet kedves, már voltam a szolgáltaban is, minden szép, minden jó. Bár még nem főztem, nem mostam...

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sajolad.blog.hu/api/trackback/id/tr371530391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása